myys

Ikväll ska jag bara chilla :) känns som att det var ett tag sen, har jobbat jävel den senaste veckan! Men innan det så måste först elisa ut och i det här vädret känns det riktigt jobbigt! ska försöka tvinga mamma att gå ut med henne :P hehe. men har bakat en riktigt smarrig hallonpaj som vi ska mumsa på sen! så får muta hon med den. 


                                                                    och vem kan tacka nej till den här!!;) hi

Imorgon blir det att vara i skolan hela dagen och sen jobb på kvällen! men taggar ändå för igår så sålde jag mest av alla där*stolt* hihi. Sålde 29 st så måste få säga att det var riktigt bra! kanske är jag född som säljare? ;)
haha nämen jobbar bara där för att jag vill plugga utomlands ett halvår efter det hår året och det lär kosta pengar så:) hoppas verkligen att sandra följer med då, skulle bli mkt roligare :D

Måste bara säga att jag är sjuuukligt trött!:/ tror jag ska lägga mig runt nio ikväll och sova nio timmar, det känns riktigt lockande:) eftersom det kommer att bli en lång dag imorgon.

Haha, idag på skolan kom vi att tänka på alla pinsamma saker jag har gjort och det är en del:P fattar verkligen inte hur jag lyckas alltså!! helt sjukt!! men roligt är det och jag har som vant mig nu med att göra bort mig:P kan skratta själv åt det!

Nu äre bara att tagga parrrtey ihelgen! :D:D det kommer säkert att bli riktigt nice!:D har inte bestämt hur det blir på lördagen men fredag är iaf planerad!

Justja, har köpt nya skor och fått en ny jacka + jeans idag :D fan vad skönt med nya kläder. Sen när jag ahr fått min lön tror jag att jag ska dra ner på stan en sväng och shoppa lite nya höstkläder;D det behövs alltid!!
haha ojj, det här blev ett långt inlägg men har så mkt att säga just nu men det får bli en annan gång. ska vara social med mamma nu.

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0