!!!

Blir bara så irriterad ibland, vad fan är det med killar alltså!!!!?? dom är och kommer förbli ett mysterium!! men som sagt är dom ju" som luft, man kan inte leva utan det" men ibland börjar man ju undra ..

haha, aja nog med det. Har just duchat och ska snart iväg och möta tess på kiosken :) hon vågar inte fara dit själv, haha sweetis :] Tar nog med mig eliza så slipper jag gå med henne sen :) sen ska jag till majsan och sova där, ska bli  riktigt skojj! :D

Ah men nu måste jag nog gå, är redan lite sen. Lägger in en duschbild(och nej, ingen bild i duschen:P)


coooooling ;P hm
PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0