ååh! :)

Alltså gud vilka minnen man får när man kollar igenom gamla bilder :] tihi. Saknar verkligen när man var liten och inte behövde tänka så mkt, utan baran va!!! gud vilka tider!!

Men det lönar sig inte att tänka tillbaka:P Så jag har bestämt mig att jag ska jobba jävel ju till hösten. Träna upp ryggen igen, plugga upp mig, och tjäna pengar(förhoppningsvis). Har asbra schema så det känns rätt nice och slappt:)
Har funderat på att plugga utomlands ett halvåra om ett år när jag har gått ut, men får se hur mkt det kostar och allt sånt :) men niiice skulle det va! :D

Ääh, igår var jag med jessica ett tag(hon skulle hem tidigt, skulle jobba) och vi spelade in en video. Haha gud vad dååålig :P ska nog inte jobba med nått inom tv:P Iaf sen for jag och sov hos majsan, var riktigt skojj, även fast vi satt vid varsin dator ;P haha skönt att bara chilla ibland! sen snacka vi ett tag och somna kanske runt halv tre, tre :)

Ska hjälpa pappsen med maten nu, lägger in lite gammla bilder:P

PUSS













Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0