Var ett tag sedan!

Hooola!! :D

Det måste ha varit typ en månad sen jag bloggade sist? .. Har bestämt mig att börja igen nu, för att kunna kolla tillbaka när jag blir äldre. Kul att se hur man tänkte och sånt. Sen är det ju kul att skriva av sig också ;)

Det är iaf våååår nu och jag är glad! Bort med höstdeppen! Älskar sol och värme, vill bara att det ska bli sommar :D Har gryyymt roliga planer för sommaren! Sen förhoppningsvis göteborg till hösten:)

Jaja, håller på med en pisstråkigt arbete just nu .. det tråkigaste jag någonsin gjort helt seriöst!! Men måste bli klart med det idag för har annat i veckan som kommer ta mycket tid. Seeen på fredag kommer jessan rebbs och frida hit, shiet vad kul det ska bli :D Och på onsdag far jag hem. Borta bra men hemma bäst! <3 :) Så kommer det alltid vara.

Har iaf suttit fyra timmar i sträck med bajsarbetet så tog en liten paus och passade då på att fixa naglarna + dusch och ansiktsmask. Men nuuu blire plugg again ... :s


Puss!



Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0