Lycklig till tusen!!

JAG KLARADE KÖRKORTET! Tredje gången gilt som man brukar säga. Wohooo vad jag är glad! Så jävla skönt.

Ja, detta ska såklart firas;) Blir att fika och äta ute med simone nu och imorgon parrrtey, något som vi är riktigt jävligt bra på, höhöhö. Var faktiskt ett tag sedan jag festade så jag taggar jävel!

Fridis kommer hit till sundsvall ikväll, ska bli mysipys. Vet inte om vi hinner gå på bio men nått hittar vi iaf på. Ska bli kul att ha henne här hela helgen. Fan vad vi ska parta alltså;) Hoppas du är reda frida, mohaha.

Iiiiih, körkortet gjorde fan min helg alltså! Har ett jävla smile i facet som kommer vara där ett tag, haha.

Nu ska jag möta upp simman, ha en bra fredag! :D



Tur man e snygg!


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0