Onsdag.

Hemma! sköönt.

Känns roligt att träffa familjen och kompisarna,ni är bäst <3 men lite jobbigt är det.. har en gnagande känsla i magen, typ rastlöshet.. vet inte vart jag hör hemma. Självklart kommer mitt familjehem alltid(eller hur man säger) vara här i umeå. Jag vet att jag alltid är välkommen hem och min familj+vänner är det bästa jag har!:)

Meeen.. 

Jag vill göra så jävla mycket och inte ruttna här i umeå liksom .. dock vet jag inte vart jag ska böörja!! Fan jag kommer typ bli galen på det här. Vad ska man göra, hur och vart? Haha inte lätt alltså. Huvudsaken är väll iaf att HA KUL! Right? Man ska inte ta livet såå seriöst egentligen, ingen kommer ju hursomhelst inte ur det levande ;)

Jaja, nu ska jag umgås med mami och my brootha.

puuzzzzyy


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hur länge är du hemma? :)

2010-01-28 @ 08:58:04

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0