tjobidobido

Ääääntligen är solen här igen, så jävla greeeat :D Allt blir så mycket enklare och alla blir så mycket gladare när det är sommar och sol ute, i löööv it.

Högskoleprovet idag, känns bra att ha gjort det och veta hur det är upplagt osv, kvittar egentligen om jag får bra eller dåligt, tredje gången gillt ju;)

Alltstå åååh shiet vad jag taggar soooommaaar! Kommer bli den bästa ever med de bästa tjejerna! Jag har lätt de bästa kompisarna som finns:)
 
Jaja, nuu ska jag iaf kurera mig, min hals blir bara värre och värre och jag slöare och slöare .. blir te, ljus och film hela kvällen ikväll.

Hoppas ni får en mer fartfylld kväll än mig!

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0