En till tatuering?

Ååh vad skönt att ha tränat! Sitter här nyduschat i en nystädad lägenhet med massa tända ljus, myys:)

Iaf, det jag tänkte säga är att jag funderar på en till tatuering. Det är mitt kinesiska stjärntecken som jag är sugen på och jag vill ha det på handleden. Inte speciellt stort men kanske 4,5 cm hög? Tror banne mig jag kommer att göra det! Men tror ni att det blir snyggt?

Detta tecken fast lite mindre är det jag funderar på :) Enligt det kinesiska horoskopet är jag Fåret. Man utgår efter det år man är född och jag är då född 91. Jag vill ha svart, inte guld. Ingen cirkel runt om heller.


Ta reda på vilket djur du är enligt det kinesiska horoskopet här och se hur ditt kinesiska stjärntecken ser ut här.


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0