Torsdag.

Faan vilken dryg dag! Gick upp åtta, ut med eliza, sen gruppmöte över skype/mobilen 10-16. Lagat mat, gått ut med eliza och nördar nu framför tvn och datorn. Springer emellan;) Haha.

Fast skönt att vara hemma! Ingenting klår det. Mys med familj och vänner=bästa som finns! Hade aldrig klarat mig utan er!:)

Ååh, gissa vad jag har gjort idag. Kollat ut tatueringar. (Ja, två st!!) Mamma är rädd att man till slut inte kommer se min hud pga alla tuuusen tatueringar jag kommer ha:o. Haha. Som om. Tre räcker.
Först den som jag ska ha på handleden. Det ska stå "Crea Diem" som betyder "skapa dagen". Dock ska den sitta annorlunda än tänkt.
Alltså jag vet att rebbs tänkte ta carpe diem och vill verkligen inte härmas! :) Och det är inte såå stor skillnad på Crea Diem och Carpe Diem, men jag gillar verkligen budskapet på den. Hoppas det inte gör något rebbsan:)

Sen andra är grymt jävla snygg, t o m min papi tyckte den var riktigt snygg!! Det betyder alltså att den är SNYGGSNYGGSNYGG! Fast kommer inte avslöja hur den ser ut eller vart den ska sitta, hihi. Ska göra den just innan sommaren. Eller till hösten. Men göras ska den:) Då kan jag visa ;)

Nu ska jah joina pappa framför tv:n.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: frida

hahah jaa men sandra den posen är ju din signatur pose ;) hahah hittade nästan ingen bild utan ;)

2009-11-21 @ 13:22:24
URL: http://fridalovisaa.blogg.se/
Postat av: Rebban

Du får ta precis vilket budskap du vill Sandroo!:D Blir jättesnyggt.

2009-11-21 @ 16:34:13
URL: http://rebbsblogg.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0