Suuunday.

Är det bara jag som tycker att sunday låter som lördag? sunday? saturday? ah .. typ ingen skillnad ju. Blandar alltid ihop dom.

Idag har varit hur myysig somhelst!! Varit nere på stan med simme där dom hade en minimarknad, spelade jullåtar, sålde glögg och lussebullar, smällde raketer och tomteluvorna var på. Dessutom snöade det!! Och det luktade vinter också, jäklar vilken julkänsla jag fick alltså. Eller har.

Har julpyntat min lägenhet nu också, tänkt ljus, slagit in julklappar och lyssnat på julmusik :) Myysipys. Har inte tänkt plugga något idag eftersom det faktiskt är första advent .. och jag tycker inte heller att man ska plugga på helgen, enbart veckorna. Annar blir det så jävla tråkigt ju. Någon söndag då och då är ok, dock inte advent ;)

Fan vad julen är mysig! :D  



Haha fan jag är typ käär!! Kollade in hans myspace och omg säger jag bara. Cutiest thing ever!

Image and video hosting by TinyPic
Taylor Lautner


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0