Lördag.

Shiet, det känns som om att det är söndag? jaja .. är glad att jag har en sovmorgon till!!
Idag har jag tränat och sovit. Eller ah, tvärtom.. sovit och sen tränat;) Håller på att fixa fransk manikyr på naglarna nu, blir rätt snyggt :) Ska dekorera med stenar också.

 Ikväll ska vi sätta oss på en irländs pub och mysa. Alltså halv utgång och halv café kan man säga:P Är som en blandning, haha.

Är grymt hungrig men nagellacket har inte torkat än så får hungra lite till :(

Ha en trevlig lördagkväll! :) Och ha så kul ute ikväll sandra ;) Ta det lugnt, hihi.

Kommentarer
Postat av: S

Det hade jag :) puss min lilla sötis :*

2009-11-30 @ 22:08:19
Postat av: Anonym

Det hade jag :) puss min lilla sötis :*

2009-11-30 @ 22:08:34

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0