Snaart helg

Alltså jag kan inte fatta att veckan går så sjuukt snabbt! Tiden verklien bara flyger iväg, usch! Snart kommer man sitta där, 90 år gammal.. Haha näe men typ.

Ikväll ska jessica komma hit och vi ska räkna matte (:S). Bättre med två hjärnor än en ;) och dessutom är det roligare att plugga två stycken :) Båda har prov snart så vi lär sitta några timmar. 
Iidag på mattelektionen så började jag förstå det vi håller på med nu, Derivata. Hahah, efter en termin börjar jag fatta, inte bra ;) Fast matte C är faktiskt väldigt svårt så ... Ska iaf få G hade jag tänkt! :) Känns surt att få IG i en hundrapoängs kurs.
Så bara att bita ihop och kämpa på.

Iiiiiihhh, kom just på att det är fredag imorgon :D :D heeeelg again! Har dessutom bara två lektioner imorgon för ska till sjukgymnasten och (äntligen!) börja bygga upp min rygg igen :) Så jag kommer missa två lektioner .. men det gör inte så mkt ;)
Vad ska ni göra ihelgen? :)
Själv ska jag umgås med kompisar och gå på bio och se I taket lyser stjärnorna :) Verkar riktigt bra!

Gud vad min mage kurrar, ska gå och kolla hur det går med maten.

PUSS


            

+



Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0