hallojj

Ojj vad mycket det hart hänt på en vecka!!! Jag har tatuerat mig(blev assnyggt!), jag blev ritkigt nöjd :D och jag har även bestämt mig för vad jag ska söka vidare för nått nu när vi går ut. Ja jag ska alltså plugga nu till hösten men jag känner att det är lika bra nu när jag vet vad jag vill plugga. Om man inte vet vad man vill bli så är det klart att man inte ska fortsätta plugga direkt, då pluggar man som "fel" sak.

Det jag ska söka vidare på är Projektledarutbildning inom folkhälsovetenskap:) haha låter krångligt men det är precis vad det låter. Folkhälsovetenskap, alltså hälsa. Det dåliga(och braiga) är att universitetet ligger i Sundsvall men det är bara några timmar härifrån s¨å kan komma hem princip när jag vill :) känns också skönt att få bo själv och "växa upp". Hahah oj vad jag tänker framåt alltså :P Är ju inte ens säkert att jag kommer inte, men jag hoppas verkligen det eftersom det är precis det jag vill jobba med när jag blir stor!
Så håll tummarna!!! ;) haha

Nu ska jag ut med elisa och sen hem till jessan och mysa :D hihi var ett tag sen så vi har lite att ta igen.

PUSS


Ps. Lägger in bilden på min tatuering imorgon :) har  lite bråttom nu!


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0