Tiisdag.

Hejhej!
Har haft världens mysdag idag:) Eller först var det seminarium och jag sa inte ett knyst .. baad i know. Jag har mycket bra saker att säga men det kommer bara inte ut liksom. Nästa torsdag ska jag säga det som kommer upp i huvudet utan att tänka på vad andra ska tycka och blablabla.

Jag och simme gick iaf sen och satt oss på café och pluggade, hur myysigt somhelst :) Satt i några timmar. Sen virra vi runt lite på stan och nu är jag hemma och pluggar.

Men ska sussa strax, har tvätttid klockan 5.00 (herregud:S)!!!! Jag börjar faktiskt tvivla på om jag kommerr gå upp :P Jagmenar, jag kommerr knappt upp halv tio på morgonen när vi har föreläsning :o haha. Shiet. Håll tummarna;)

Nattinatti.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Plugga på café låter ju nice.

2009-12-01 @ 21:26:46
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0