Chilledill.

Gud vad jag är trött!! Fattar inte, har varit det hela helgen! Håller typ på att bli sjuk igen.. shiet vad vad drygt! Ska nog lägga mig tidigt ikväll.. Kan behövas om jag ska vara på stan klockan åtta imorgon, ändå onödigt att släppa balbiljetterna såå tidigt liksom .. vi är ju lediga!!! Då borde man sooova!

Aja, jag ska ha min biljett så bara att lyfta på arslet och pallra sig in!

Det funkade btw med att lägga in våra häääärliga vårbilder, så here they are.  Lite småbusvårigt sådär.

Kan tillägga att det är tvärtemot väder nu! Det blåser, regnar och är molnigt. Fan vad deprimerande .. blir att stanna inne ikäll då.



     



Min solstråle!

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0