.

Halvdag idag och sen träning, sjukt häärligt :D och snart ska jag vara med johanna:) ..bara hon ringer så :P  Niiiiceniice!

Igårkväll gick jag och la mig nio och sov omkring nio timmar..  det var behövt! var riktigt utvilad när jag vaknade, eller blev väckt snarare sagt:P
Ikväll blir även det en tidig kväll. Ska på spinningpass imorgon klocan 7.10 och tar 6.25 bussen in så behöver all sömn jag kan få :P jag är riktigt morgontrött men att träna på morgonen kan vara sköönt, bara man inte gör det för ofta;P

Ska jsen obba eftermiddagspass imorgon(dvs 12.45 - 16.45), och far hem med fem bussen, sjukt mycket bättre än att jobba kväll och ta tiobussen hem:)

Ehhh .. just ja, ihelgen så blir det att va hos petra på fredagen, .. ah ett tag iaf för sen drar dom till x3m, det märks verkligen nu att jag är 91a:P :S, och på lördag kanske fest! försöker övertala pappa men är inte säkert det går så får se hur det blir med det .. annars blir det ngn annan helg :D

PUSS



Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0