Work work work

Just varit och tränat body combat och sen solat. Guu vad jag älskar att träna, känslan efter är obeskrivligt skön. Träningsorgasm typ;) haha näe men jag tycker om den slutskörda känslan efter ett pass.

Ska snart städa lite och sen tvätta + vampire diaries. Bästa serien ever tror jag!

Nått boooring är att jag senaste veckorna haft sjuka kramper i magen, knappt kunna sova:s Testade att äta magkatarr tabletter eftersom jag haft det förr men icket, kramperna fortsatte. Ringde läkaren och hon trodde det kunde vara att jag är laktos eller gluten intolerant eller bara väldigt känslig mot dem. Ska därför äta laktosfritt i 1,2 veckor nu för att se om kramperna upphör.

Jag hoppas att det inte är det för att jag vill kunna äta vad jag vill men samtidigt skulle det vara skönt att inte ha ont.

Nu: duschen.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag hoppas det löser sig med kramperna!

Ta hand om dig!

MdKj

2010-04-08 @ 10:58:35
URL: http://diljens.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0