..

Egentlligen är det sjukt onödigt att blogga om man inte ska iväg till ett annat land ett tag, dyrt att snacka i telefon då så att blogga då är perfekt. Kan man läsa om allt man gör. Men nu liksom? Vill inte att mina kompisar ska veta det jag gör enbart genom bloggen, utan att dom ringer och får veta det så!

Mycket roligare då. Annars när man ska berätta nått ba " ja men jag läste det på din blogg" och bam så kan man inte berätta det .. skittråk. Jag vill alltså hellre bli uppdaterad och uppdatera genom telefoon.

Så ja .. jag kommer typ ej blogga. Bara för mig själv på en annan hemlig blogg som en dagbok. Lättare att skriva på datorn än i dagbok.

För övrigt är jag trötttrööttttröööööttt på allt .. igen. Varför flytta jag till sundsvall? trött på allt därhemma. Varför flyttar jag hem? trött på allt här. (förutom simone som är så jävla bra!)

Ja och guess what? jag kommer tröttna på umeå snart igen också ..

Jag vill att saker ska hända, jag klarar inte av att göra samma saker dag in och dag ut. Jag vill resa, upptäcka saker. Bo på olika ställen, träffa massa nya människor och ha kul! Jag vill göra så jävla mycket innan jag dör och jag är så sjukt stressad över att jag inte ska vara nöjd över mitt liv när jag som gammal kollar tillbaks, om jag ens blir gammal vill säga. (panik)

Jag vill samtidigt bo nära familj och vänner och kunna finnas där för dom, beskydda dom liksom. Förstår ni? Jag är så jävla rädd att någon av dom ska dö eller må dåligt. Jag pallar ej. Drömmer ofta mardrömmar om det, att någon i min närhet dör. Jag skulle inte överleva det, skulle inte avlida men aldrig bli samma person som jag är nu. Livet är så jävla okomplicerat komplicerat(ja, båda) och jag är så jävla less.

Serri.. ah shiet. Borde inte publicera detta men .. doing it anyway.

Och btw, jag faila andra uppkörningen också, så fucking besviken på mig själv. Så nu vet ni, fråga inte.

Och jag är inte depp eller något, bara riktigt jävla less:) haha.

Kommentarer
Postat av: Simone

haha, vi har lyx humor;D haha, vi är så fina så;D haha

2010-03-01 @ 20:41:06
URL: http://simmeandersson.blogg.se/
Postat av: sandra

snart kommer du hem och då ska vi göra allt bra igen! :)

2010-03-03 @ 11:34:17
URL: http://sandratheresiia.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0