31 juli

TjabbaTjenaHallå!
 
Ääntligen klar med ansökan som aupair, nu väntar jag bara på intervjun och sen att den ska godkännas, iiiiih vad kul!! Det har tagit sån jäkla lång tid att bli klar med allt, men det är bra att dom är noga! Man ska liksom passa deras barn ju, och det är viktigt att det inte blir nått psykooo.

Haha, kollade igenom mina videos, och herregud.. hittade en video som jag gjorde i Sundsvall när jag satt själv och söp(väntade på Mimie och Simone som var hemma och bytte om), haha så jävla geeeekl! Kom inte ens ihåg att jag gjorde den:o Haha den kvällen alltså, den var galen, maybe too much.

Tänkte faktiskt att jag kunde lägga upp några bilder för det är så jävla tråkigt att läsa ett blogginlägg utan!

Midsommar:






Bilder från Sundsvall kommer senare, har väärldens segaste dator just nu.




Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0