Tisdag.

Blä vad drygt med körkortsteori!! Vill bara ha körkortet avklarat. Sitter nu och gör frågorna på internet som man måste ha fått godkänt på för att få göra provet och köra upp. Goosh, jag vet inte hur jag ska klara det här!! ..eller näe .. jag ska klara det här. Jag måste klara det. Jag ska ha körkortet nästa vecka! Punkt.

Jag hade även tänkt boka tid för en av de två tatueringar jag ska göra innan sommaren:)Som en belöning för att jag klarat körkortet typ:p Belöningar funkar faktiskt, man blir mer moootiverad.

Jag har dessutom börjat skriva i min dagbok igen, nivet secrets som bara är till för en själv. Tänkte att om jag bl a skriver ner mina tankar jag har på kvällen kanske jag kan få sova sen? Förhoppningsvis.

Nu vill jag ba ha sommar!


mee and majsen<3

Kommentarer
Postat av: Majsen

Hihihih var så himla mysigt juh!!!! Kör hårt, du grejar det! :)

2010-01-12 @ 17:36:45
Postat av: R

När blir tatueringen? :D

2010-01-12 @ 18:07:42
URL: http://rebbsblogg.blogg.se/
Postat av: frida

ska du göra båda tatueringarna samtidigt? :)

2010-01-12 @ 18:10:58
URL: http://fridalovisaa.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag tror det handlar om att du har ställt in dig på att inte kunna sova. Det är mycket psykiskt ! Att träna ( kanske göra situps) brukar göra en trött, eller köpa te. Det finns te som man blir trött av. Try it! :)

2010-01-14 @ 13:43:38

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0