Smidig?

Nooo. Haha. Har just varit på yoga, skitkul var det! .. men jag insåg att jag är riktigt jävla ovig. Dock har jag faktiskt en ursäkt(ryggoperationen). Sen har jag inte stretchat/töjt musklerna på ett tag heller:p

Jag tror att yoga skulle passa mig riktigt bra, inte för jobbigt och inte för chill, sen fick jag inte speciellt ont i ryggen heller. Kommer nog köra det + ryggövningar de kommande veckorna:)

Sjukt skönt att komma igång med träningen igen! I looove.

Blir skola imorgon och körkortsplugg. Rätt slapp dag, sköönt!:)

Ska upp rätt tidigt imorgon och jag är sluut så ska se tv tills jag somnar.
Pussis.

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0