:S

Har en ångestklump i magen som bara växer. Jag vill inte vara vuxen, vill vara en lillskit igen utan svåra val.
Just nu känns det som om att jag lever i en bubbla, känner mig som en zombie. Gör det jag ska och vad som förväntas, men utan att egentligen vara närvarande eller bry mig

Jag vill inte ha det så. 

Just nu vill jag bara hem och umgås med de som jag älskar och som betyder så jävla mycket.

Jag säger det inte ofta nog, men ni ska veta hur mycket ni betyder. Jag är så jävla glad att jag har er som kompisar/familj. Ja, ni vet vilka ni är.

Kommentarer
Postat av: sandra

I'm here for you !

2010-01-16 @ 15:26:29

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0