..

Har gått och blivit sjuk. Ont i halsen, frossa, svider i ögonen, öronen och halsen .. mår baaajs. Det är nu jag saknar mamma och pappa som tar hand om en!! Haha. Vill hem! <3 Räknar ner tills jag flyttar hem igen:)

Känns som om att det enda jag gör nu är att sova, plugga och äta typ. Zombien is back. Meen, jag biter ihop och gör det som måste göras för jag är så fucking bra. 

Fast ikväll tänker jag skita i diskberget, alla kläder överallt, allt jävla plugg, och alla andra måsten.. Orkar inte ens laga mat. Nu ska jag lägga mig framför tvn och somna där och sova tills jag vaknar.

På tal om nått helt annat ..  Justin Bieber. Herregud, hur kan man vara så jäkla vacker? Fan, the perfect guy juu. Ja, han är 94, men alltså .. åldern är ju bara en siffra, right? ;) haha.


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0