Sundsvall.

Inatt drömde jag om Sundvall, det var så verkligt att när jag vaknade trodde jag att jag fortfarande bodde där. Men det gör jag ju inte .. och vill ni veta en sjuk grejj? Det är nu, idag, jag verkligen fattade det! Och det är nu när allt lugnat ner sig jag inser att jag inte bor där längre.

Har haft en underbar tid och träffat underbara människor! Det året bjöd på en massa nya erfarenheter, massa kul och vänner för livet! :) Speciellt en tjej som gjorde min tid i Sundsvall och som nu är en av mina bästa vänner! Älskar dig simman <3 Saknar dig så grymt mycket!

Mitt år i Sundsvall är över och jag kommer inte återvända dit, iaf inte på sammaa sätt som förut.
Men life goes on, dock ser jag bara det som positivt. 

Jag har världens bästa vänner och familj, det räcker för mig. PUSS på er, ni är the best :*

Sundsvallsbilder:








Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0