Me like

Trivs fortfarande riktigt bra, dock har jag varit ensam sen klockan ett och jag har suuupertråkigt!!!! Fan det är astråkigt att vara själv ju. Tur att sandra kommer med bussen om en halvtimme :D Annars hade jag nog dött av tristess ;) Haha.

Ikväll ska vi förfesta här sen blir det utgång med nya kläderna, råsnygga, hihi. Kan ta kort och lägga upp. Gillar speciellt skorna, riktigt söta. Brukar dock inte gå med sådana klackar så får se hur det går :P hah. Ska följa mamis råd och försöka att inte se ut som en skitnödig anka när jag går!

Har också haft riktiga föreläsningen idag, inte för att de andra varit på låtsas(hehe) men den här var som mer seriös. Den var lång men intressant!! Så hittills känns det bra. Really good!

Menmen, saknar mina hunnys såklart :) Och den där tryggheten och vanan som man har varit van vid hela livet. Men samtidigt är det kul att testa på något nytt. Så jag ångrar mig då inte! Dock så vet jag att det kommer bli jobbigt i perioder men .. det ska jag nog klara!

Nu måste jag möta sandris, hörrssss!!



 

 


Kommentarer
Postat av: Tess

Du måste ju uppdatera mer! :D

2009-09-05 @ 01:58:04
URL: http://tholt.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0