Imorgon it is!

Halloo, sitter här och dricker kaffe, göttigött.

Har tvätttid nu och medans jag väntar på att första maskinen ska bli klar, sitter jag vid datorn, storstädar  lägenheten och packar. Passar på att göra det nu eftersom imorgon kommer det inte finnas tid. Hinner bara hem, snabbäta och sen tar jag sexbussen hem!!

Trodde faktiskt inte  gårkväll att jag skulle palla fara.. Min mage har krånglat i några dagar och igår gick jag runt och bara väntade på att spy. Men tack och lov har det gått över idag. Så jag kommer hem! Woo.

Måste ner på stan och handla och fixa lite andra saker idag också, sen ska vi fara på bibblan igen och plugga. Rätt mycket nu, men det vi håller på med är rätt intressant så det är bara kul. Jag är rätt säker på att jag har valt rätt utbildning faktiskt. Det är sånt här jag är intresserad av.
Jaja, nu ska jag fortsätta städa, yippie!

Update:
Jag svettas som en gris, att städa är fan värsta träningspasset ju :O


Kommentarer
Postat av: madeleine

Du är duktig du :)

2009-09-23 @ 16:12:41
URL: http://madeleeinep.blogg.se/
Postat av: Fridis

Jag har saaaaaknat dig !!!!! Puss gullunge :-)

2009-09-24 @ 21:04:27

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0