Heelg..

..och det betyder utgång, igen ;D heheh. Dock har jag världens hemlängtan men kommer ju hem på torsdag .. bara att hålla uuut!

Iaf så är simones kompisar här så ska ut med dom, vet inte ritkigt om mimie ska med, hon är lite krasslig :/ Hoppas på det iaf! :D

Resten av helgen ska jag nog bara soova? Är så sjukt jävla trött hela tiden alltså, fattar inte vad som är fel. Kan vara att jag håller på att bli sjuk .. hopes not! Är less på alla småförkylningar som drabbar mig heela tiden!

Ojj, shiet!! Måste nog börja göra mig iordning nu!! tTden rinner iväg när man har kul alltså!

Ha en crrrrazy night!


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0