Fyra dagar kvar..

..tills jag kommer hem :D Wiie. Längtar som tusan!

Ah iaf, helgen .. haha vad kan man säga? Blandade känslor, men roligt hade vi iaf. Periodvis inte liiika kul, men alkohol gör en typ tuuusen gånger känsligare och framåt. Sen om det är bra eller dåligt är ju frågan.                    

Jag är nästan less på att festa nu, nästan. Hehe. Ser framemot att komma hem iaf och umgås med mina girrrls:) ..och min dear family såklart;) Snuuuul, snaaaaart kommer jag, hahaha. My looove!

Ska nog börja dammsuga och skura nu, klockan fyra kommer simone och då ska vi på gymmet och bygga lite muskler. Sen ikväll blir det plugg. Kul va?



Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0