Dagen efter dagen efter

Haha mina fötter idag alltså, dom är typ formade som klackeskor!! Haha. Näe men vi dansade som galningar igår, musiken var bästa ever och sällskapet med. Det är så jävla härligt att släppa loss med sina kompisar, sjukt kul dessutom!

Haha tiden här har hittills varit riktigt rolig!! Kommer säkert bli roligare när plugget drar igång på riktigt också ( ja, jag är typ pluggis;P). Men även fast det har varit roligt att gå ut typ nästan varje dag så ska det bli skönt att som få återgå till plugga, träna, se film, utång (ibland) osv. Rutiner.


V i  ä r  t a g g a d e

Men nu ska jag packa mina träningskläder och sen följa sandra till busstasionen. Fan vad helgen har gått snabbt :S För snabbt. Tiden rusar ju iväg!


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0