Birsta

Idag bestämde jag och simone oss för att ta en sväng ner till ikea och birsta. Köpte lite nödvändiga saker och ett par svarta pumps som jag egentligen inte har råd med! Svält några dagar framöver? haha

Iaf så taggar vi freeeedag, då det blir parrrty, hah vi kommer typ gå ut varje helg ju, fyy :O Jaja, Tove kommer hit på fredag :D Ska bli sjukt kul, riktigt nice. Parrtygirrrrls we aare, höhö.

Har nästan nyss kommit hem, jag mimie och simman har suttit på biblioteket och "pluggat". Blev fakttiskt inte så speciellt mkt gjort .. men imorgon har jag tvätttid så ska passa på att sitta hemma och plugga då.
Men ska fortsätta se idol nu och sen är detsäsongspremiär för the mentalist som jag har längtat efter. Sjukt bra serie!

Här är bilderna från helgen med maja:

Det började seriöst ..



men sen orkade vi inte och visade våran rätta sida ..



Hahahaha! Resten av bilderna är inte för andras ögon ;P

Kommentarer
Postat av: Tess

Men uppdatera dååååååååååå! :D

2009-09-17 @ 21:30:24
URL: http://tholt.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0