Söndag

VI KOM IN! Woohoo! Nära att han inte skulle släppa in oss men det gjorde han (vakten dåra). Vi fick alltså se Hoffmaestro som var riktigt bra! Dock var det för mycket respektlöst folk där som armbågade, hoppade på en osv..  så vi gick lite tidigare. Annars var det en galen kväll, killar som trodde dom skulle få följa med hem och så, haha.

Skönt att inte vara bakis idag heller ;) Ska dra och träna snart, ska bara äta upp havregrynsgröten som jag bestämde mig för att tgöra och lära mig äta för en gångs skull! Har alltid hatat gröt och det gör jag nu också :P Inte gott alltså! Har i massa frysta bär och ett ton lingonsylt för att jag ska få i mig denna potion. Som student slänger man bara inte mat förstår ni ;) Haha.

Sen ska vi faktiskt till bibblan och plugga, göra bort lite småsaker och så :) Lika bra istället för att sitta hemma.

Näe, simman kommer om ca 25 min och ska jag få i mig gröten måste jag verkligen fokusera och anstränga mig :P Ha en bra söndag!

Btw, ett tipa på en asbra låt med Hoffmaestro: Hoffmaestro - young dad

The grabs (grabbarna alltså):


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0