Sjuuuk! :S

Det är grymt skönt att vara hemma igen. Dock har jag blivit sjuk, eller sjukare än vad jag var innan. Imorse var värst, jag trodde att jag skulle döö! Jag överdriver inte. Pappa kom tillochmed hem för att jag inte ville vara själv ifall det skulle hända något .. Det var precis som när jag opererade ryggen. Jag hade ont överallt men kunde inte göra något åt det, fången i sin egen kropp typ. Det måste vara en av de värsta känslorna som finns! Och igår på bussen, jag grät sista timmen för jag hade så jääävla ont överallt! 

Nu känns det ändå lite bättre och jag hoppas att jag blir frisk snart :) Jag har varken råd eller tid att vara sjuk nu!
Blir nog bara till att vara hemma och ligga i soffan framför tv:n hela helgen (plugga om kroppen tillåter).  

Känns lite onödigt att komma hem egentligen nu när jag är sjuk men det är skönt att bli ompysslad, och umgås med familjen! :)

Ska gå och lägga mig ett tag nu. Ha en treeevlig fredagkväll!


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0