Lördag.

Det känns som söndag idag, kan vara för att vi gick ut i går. Dock nyktra :) Ska börja göra det oftare för jag hade lika kul som vanligt. Iaf, det var ju en manstriptease och herregud alltså!! :P Helt gaaaalet, haha. Är nog det ordet som beskriver det bäst. Vet inte om det är något för mig men .. :P

Vi testade även på sushi igår, muuums! Sjukt gott var det. Jag som alltid inbillat mig att jag inte tyckt om det. Barnfasoner alltså.

Vad händer idag då?
Jo vi ska ut och lyssna på Hoffmaestro, ett bra band som jag aldrig hört förens igår, haha. Men dom är bra så det ska bli kul. Blir nykter ikväll också. Jag kan säga att det var gryymt skönt att vakna upp ickebakis imorse!! Hoh.
Så det blir lite plugg idag faktiskt, måste också ut och ta lite luft. Vi har fortfarande kanonhöst väder här nere :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hoffmaestro är ju asbra! avundsjuk

2009-10-11 @ 10:59:12

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0