Imorgon far jag heeem.

Seminarium imorgon klockan tio, sen tillbaks hit, packa det sista och springa till bussen. Jag ska hem, wiie.

Ska bli så grymt skönt att umgås med familj och vänner och komma in lite i gamla vanor igen. Jag ångrar dock verkligen inte att jag flyttade, det är det bästa valet jag har gjort hittills, men alla har väll hemlängtan lite då och då? Iaf jag.

    

Ikväll har jag och simone hängt in my cribb, "yooo". Hahaha.
Hon for nyss faktiskt. Vi kollade på Fråga Olle och det år så jäkla bradåligt! Ni vet .. dåligt för det är liksom inte så lärorikt som de har tänkt och bra för att .. bambambambaaam.. det handlar om sex ;) Höhö.

Jaja, borde gå och lägga mig nu.. är dock grymt pigg..


Kommentarer
Postat av: Emma

du får gärna höra av dig då du är hemma så vi kan ses :D PUSS!

2009-10-22 @ 23:11:42
URL: http://emmmaaaj.blogg.se/
Postat av: Emma

du får gärna höra av dig då du är hemma så vi kan ses :D PUSS!

2009-10-22 @ 23:12:12
URL: http://emmmaaaj.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0