Halojj!


Håller just nu på att tvätta och medans jag väntar på att maskinen ska bli klart äter jag gulaschsoppa, hur gott somhelst! Tror jag ska gå och köpa fler burkar senare :P Haha. Min nya favvorätt, liite dyrt bara.

Jaa .. helgen har varit riktigt rolig:) Dock sööög vädret men våran humör var på topp ändå? Synd bara att tiden ska gå så jäkla fort! Har inte tränat på snart två veckor så jag och simone ska pallra oss iväg till gymmet lite senare idag, ska blir riktigt skönt! :)

Har förresten ändrat designen lite, var så sjuuukt less på den andra. Kan inte påstå att den här är jättesnygg heller, men bättre än den andra :P Har tagit den från www.designandmakeup.se, en såndär gratis design.

Lite bilder från helgen, som var tagna rätt sent på kvällen..:



Min jäkla tungpiercing som ska komma fram på typ varje bild .. hmm.

Kommentarer
Postat av: madeleine

Snygging :)

måste komma och hälsa på snart, och feesta ;)

2009-10-05 @ 18:53:41
URL: http://madeleeinep.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0