Älskar hösten!

Mina favoritårstider är sommaren och hösten. Det är så sjukt mysigt med alla färger, alla myskvällar och att man får mysa ner sig i halsdukar, mössor och vantar. Det är myyyysigt alltså! Haha.

Just nu är alla löv gula och oranga och det är soligt ute = perkfet höstväder!! Ska ut en sväng snart och njuta av det underbata vädret. Haha, värsta filosofen jag har blivit alltså ;) Näe .. men det är faktiskt inte ofta man stannar upp och lever i nuet, sen saknar jag mina prommisar med snuul också.



Åker faktiskt hem den 18:e november igen, så får träffa henne då, och alla kompisar + familj. Fast ah .. snul ingår ju i min familj. Jaja, ska bli riktigt kul att komma hem igen iaf :D Dock är det sex veckor kvar men ..

Ska dra ut nu, innan vädret får för sig att bli dåligt :O puzziz

 


Kommentarer
Postat av: frida

yee :D på min födelsedag är du hemma! :)

2009-10-07 @ 17:13:09
URL: http://fridalovisaa.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0