Alla är fan sjuka nu!

Var ju på primärvårdsjouren igår och jag fick vänta i två timmar(!!) innan jag fick komma in. Sedan satt jag själv i rummet i tjugo min innan läkaren kom. Jäkligt dåligt tycker jag det var! Visst att dom bara hade en läkare men då kan man säga det! Var så jävla förbannad alltså..

Fick iaf veta att jag har bihåleinflammation:( Så blir att käka pencillin och ta nån sorts nässpray i tio dagar nu. Inget festande och ingen träning .. suck. Men känns iaf bra att veta vad det är och att ha fått medicin för det.

Runt halv nio kom vi till mimie och hon hade lagat mat och gjort mysigt. Kycklingryta med nudlar, mums. Sen satt vi bara och snackade och drack varmchoklad. En riktigt mysig kväll var det!! :) Kom hem runt tre tror jag.


Den var lika god som den ser ut att vara!

Ska snart gå och hämta ut min medicin och sen vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske blir att fara till mimie igen.. får se. Vi ska iaf hitta på något, inget hemmasittande en lördag inte ;)


Kommentarer
Postat av: Rebban

usch bihåleinflammation! I've had it twice. Krya på dig :)

2009-10-17 @ 16:47:47
URL: http://rebbsblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra att du fick med handspriten där i bakrunden;-)hihi

2009-10-18 @ 17:02:49
URL: http://frokenreed.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0