Onsdag.

Har varit istan med mami ett tag, övningskört hem och spenderat resten av kvällen med frida och majsan hos majsan :) Myys! Fan vad jag har saknat tjejerna alltså!

På fredag blir det tjejmys hos Frida, hon fyller år. Ska bli riktigt kul :D Vi har köpt en väldigt bra present. 

Har mycket roligt inplanerat nu fram tills fredag då jag måste fara tillbaks till sundsvall!! Buhu:(
Men jag kommer tillbaka den 4e december för då fyller jessan år! wohoo. Då skare parrrtas ordentligt! Haha

Näe, nu ska jag nog gå och lägga mig och plugga. Dock är jag rätt trött (första gången på eviigheter) så somnar nog snabbt ikväll!! Nu, sängen för ska upp tidigt imorgon och ha grupparbete via skype;) Och måste ut med min lilla älskling först. (Snuuul). Hiih. Ni skulle sett hur glad hon blev över att se mig idag<3

Godnattpuss!

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0