Onsdag.

Tuuusan vad tiden går snabbt alltså!! Den bara flyger fram.  Lite scaary det där.. snart sitter man där, pensionerad och gammal väntandes på att barnbarnen ska komma förbi. Haha. Jag ska bli en ascool mormor/farmor!! Nivet, en sån som går ut och tar en drink, klär sig snyggt och pratar med barnbarnen om sex och sånt. That´s me.

Idag har jag haft grupparbete, shoppat och slagit in julklappar(asmys) och sen handlat mat. Det var jävligt jobbigt att bära all jävla mat i det här skitvädret!! Jag vill ha snööö.. eller sommar!! Nuuu.

Imorgon blir det seminarium, träning och sen NEW MOON! Fatta vad jag taggar. Vampyrer är så grymt cooola. Fast jag vet ju att dom inte finns i verkligheten.. Men, det skulle vara ascoolt om dom fanns!

Och på lööördag ska vi fara och se Charlotte Perelli på Momento, ska bli kul.
Jag har tänkt på en grejj .. det är värsta många kända som kommer till sundsvall och spelar/festar. Mycket kändisar här alltså. Sundsvall är värsta kändisstaden. Kanske därför jag trivs så bra här, jag tror jag typ är född till kändis eller nått egentligen. Haha.

Nu ska jag plugga. Pluggishnörd har jag blivit. Men har i psincip inget val med tanke på tempot och nivån allt är på.. huvva!


Kommentarer
Postat av: f

höhö, kändisarna har börjat komma till umeå också ;) värsta kändis hysterin

2009-11-26 @ 15:05:55
URL: http://fridalovisaa.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0