Måndag.

Har inte orkat blogga nått ihelgen, eller jag har snarare inte haft tid.

De här fem dagarna jag har varit hemma och umgåtts med familj och vänner var verkligen efterlängtade!!Jag har världens bästa familj och vänner! Hoppas ni vet det:)

När man flyttar ifrån allt eller bara reser bort ett tag ser man allt annorlunda. T ex vad som är viktigt i livet, de små sakerna som man i vanliga fall inte uppskattar, uppskattas otroligt mycket nu, eller vilka som är ens riktiga vänner och värda att ha kvar.

Jag kan dock inte påstå att man mognar(för det kommer jag aldrig att göra;P, haha) utan det handlar mer om ansvar och värderingar. Nu pratar jag enbart för mig själv, vet inte om detta stämmer för er.

Jag har väärsta flytet nu alltså, allting bara rullar på så lätt. Jag vet vad jag vill och jag tänker kämpa för att få så.

Haha, nu vet ni det! Värsta djuupinlägget. Men så äre.

Nuu ska jag dra iväg till gymmet på ett step up pass, jag kommer vara helt döööd! Men liiite starkare ;) haha.

Här är lite bilder från ihelgen:



Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0