Lördag.

Vaknade upp med världens ångest och minnesluckor .. Dock börjar det komma tillbaka nu, och jag önskar att det inte gjorde det faktiskt :P Haha, det spårade igår. Meen, gjort är gjort liksom. Inget att grubbla över. Nu hände det inget sådär jättepinsamt eller stort, men ja .. det blev för mycket för mig. Man lär sig av sina misstag.

Jag ska iaf sluta att dricka sprit. Enbart hållla mig till cider. Eller vatten.

Nu ska jag sätta på en film och bädda ner mig i sängen, hörs imorgon! Nattinatti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, du ringde mig 03.10 på fredagnatt :p härlig kväll du verkar ha haft ;)

2009-11-08 @ 11:16:54
Postat av: R

Spriten är ute ur mitt liv också! Cider ska det vara!;P

2009-11-08 @ 11:45:16
URL: http://rebbsblogg.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0