cpväder!

Har tränat och pluggat idag. Dock har jag inte hunnit plugga det jag borde:s .. aja, får göra det efter Paradise Hotel. Kan anyway inte somna förns två ändå så. Hej sleepingproblem! 
Haha, jag har lagt märke till att jag ibland blandar engelska och svenska. Vet inte varför.. Mitt undervetna som tränar mig inför Australien kanske. Eller så kaaan det juu vara för att vi läser så mycket engelsklitteratur i kursen:o Haha troligare det faktiskt.

Jag har fan längtat efter PH, klockrent program!
¨
Gissa vad jag och simme gjorde i fredags då? Träffade sångaren i Takida och tog kort med han. Statuus;) Har ett kort men tänker inte lägga ut det för jag ser helt fuckad ut. Tyvärr, ni får alltså lita på mitt ord. Eller se det på facebook där simme har lagt ut det.

Alltså innan jag sätter mig och nördar framför tv:n måste bara säga att hösten verkligen är världens depp period!! Jag. Vill. Ha. Sommar.

Puzz, ha en en trevlig fortsatt söndagskväll!!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

ooh, jag ahr också bild med honom;)

2009-11-20 @ 21:03:59
URL: http://madeleeinep.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0