Sommar och sol ..

Nu märks det verkligen att det börjar bli sommar! Solen lyser och alla är glada :D Shiet, livet är fan intill perfekt nu alltså! Det finns inget bättre än sommar <3 :)

Har suttit ute och solat med sandra och det tog faktiskt på liiite, men det spelar egentligen ingen roll. Det är bara skönt att sitta ute i linne och bara chilla. Ja, herregud vad jag älskar den här tiden på året!! Tror jag ska flytta antingen söderut eller utomlands när jag blir äldre, där det liksom är lite varmare.




Idag hade vi lektion för tvåor på mariebergskolan. Gick helt okej, hade kunnat gjort bättre. Men blir så sjukt irriterad på alla kaxiga småskitar som bara säger emot hela tiden!! :O När jag var liten var jag värsta duktigt flickan som lyssnade på storbarna, haha.


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0