Nanana

Hej!

Har just varit ute med min lilla hårboll och precis när jag kom in började det småregna .. lite tur man har eller vad!
Dagen idag ha varit helt okej, har hunnit med en massa saker. Bl a att övningsköra och att ha blivid masserad, i löööv <3 Massage är så himla underskattat!

Hihi, vill ni veta en sak? Nu är det bestämt att jag och Jessica ska UTOMLANDS några dagar efter studenten :D Pengarna är framplockade och vi har snackat med föräldrarna. Det ändå som saknas är resan .. haha. Vi ska gå runt nästa vecka och kolla på olika resebolag, ju billigare detso bättre. Men shiet vad det ska bli kul alltså :D :D :D Jag tror att jag kommer att fatta att det är sant när vi har bokat resan, nu känns det overkligt! Utomlands är verkligen en av de greeeeataste sakerna jag vet!

Ikväll blir det minnesstund .. :/ Hörs efter!

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0