Måndag.

Somnade halv två inatt för jag låg och läste, hehe. Ni kan ba tänka er hur sur jag var imorse när mamma försökte vara trevlig ..  men på morgonen vill jag bara vara själv och vakna ifred!

Jag körde till skolan idag, men när jag kom hit upptäckte jag att det ju är eget arbete!!!! Så jag börjar inte förns halv elva .. och kan inte göra skolarbete för det är nå himla studiebesök man ska göra innan rapporten och kan ju inte göra det nu liksom. Suck, livet är fan hårt ibland ..

Men jag och sandra ska snart lägga oss ute och sola <3 Försöka få lite färg. Haha, på tal om färg, jag brände sönder mitt ansikte igår! Jäklar vad det sved. Solskyddsfaktor nästa? Näe.

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0