Man måste ju tänka på sitt yttre ibland också

Har ätit gooo middag nu med papi och niklas, vi åt fläskfile. MUUMMS! Nu är sandra på väg hit, så hon kommer väll typ om fyrtio min (ochja, vi bor grannar!). Vet inte vad det är som tar en sådan jäkla tid alltså? :P

Men iaf, det jag skulle säga var att när jag och jessica var ute och gick så lyste hennes hår upp i solen och man såg tydligt vilken jäkla snygg färg det är! Det är precis den färgen som jag vill ha på mitt hår!! :O Problemet ät bara att hon inte minns vilken färg det är .. haha synd för mig! Men kan inte vara så svårt att ta reda på.

Snyggt vah?

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0