Freeeeedag!

Idag är det fredag och det betyder HEEELG! + att studenten närmar sig ännu mer, hihi. Fan vad skönt! Jag har massa roliga saker jag ska göra ihelgen som utång ikväll med klass girrrlsen och sen tror jag att det blir middag och bio med mamma och niklas på lördag? (Födelsedagspresent från mig och niklas). Fast det beror på om mamma behövs mer nån annanstans ..

Annars ska jag nog vara med Jessan och vi kommer förmodligen kolla runt på resor :D :D För vi ska UTOMLANDS! Det kommer att bli såå mysigt! Hela sommaren känns som om att den kommer bli asbra.

Justja, var ju på minnesstund igår..Det var sorgligt men ändå fint. Dom hade gjort ett jättefint bildspel och en präst höll ett litet "tal" för alla som var där och det var många. Gud, jag kan fortfarande inte fatta att det har hänt, jag lider verkligen med er. Det blev mycket tårar och kramar och det var svårt att se dom så ledsen. Man känner sig så hjälplös .. det enda som man kan göra är att bara finnas där, men det känns som om att det inte räcker. Fyfan, ibland är livet bara så jävla orättvist.

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0