Vårkänslor.

Vaknade imorse av att solen lyste upp rummet och jag fick värsta vårkänslan!!! Ändå att vädret kan påverka så mycket hur vi mår :) Jag älskar verkligeen sool :D

Idag har det varit en riktigt bra dag. Började med att vi for på föreläsning på universitetet och då fick jag den sista boken i Twilight serien, yeey!  Alltså fick den inte av universitetet såklart :P utan av boobie. For sen ner till stan och träffade sandra och emma. Vi satt på apberget. drack latte och snackade, hur myysigt somhelst. Sen att vädret var kanon gjorde det inte värre!! :D

Fick sen köra hem( från stöcke, men ändå ;) ) och jag tycker det är askul :D Lite småsläskigt, men kul. Jag blir nog en bra bilförare ;)
Ni kan ju gissa vad jag har gjort sen middage? joo, läst twilight! hehehe. Kan inte slita mig, så tänker gå och fortsätta läsa nu :]

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0