Usch.

Mår verkligen pyton! Förkylningen blir bara värre och värre och nu kan jag knappt gå upp/ner för trappen utan att bli anfådd. Hade tänkt stanna hemma idag men det kändes otroligt drygt med tanke på att jag vaknade klockan sju imorse och kunde inte somna om. Vad ska jag göra resten av dagen liksom? Orkar inte gå ut med eliza eller läsa. Se på tv skulle det bli då och vem orkar se på tv en hel dag? Inte jag iaf. Så bestämde mig för att fara till skolan, har lix bara en föreläsning och sen ska jag snacka lite med min handledare om projektet.

Sen ska jag hem och på massage. Vet att det inte är bra att få massage när man har är sjuk så kanske ska avboka men får se hur jag gör ..

Kvällen igår var mys :) Kom hem och åt middag sen for vi ut och övningskörde i ca en och en halv timme. Körde om en lastbil och jäklar vad läskigt det är alltså!! Körde hem till bengt och christoffer och där satt vi och drack kaffe .. och niklas drack saft ;P Tyvärr kunde vi inte stanna så länge för att vi skulle träffas några hos mig och se film. Kom hem lite senare än tänkt och det ber jag om ursäkt för :P Vet att det inte är kul att sitta hemma och vänta.
Vi såg i alla fall "one last thing", och den var riktigt bra! :) Alla filmer har typ blivit värsta sorgliga? Eller så är det jag som har blivit känslig ..

Ska göra mig iordning för skolan nu.

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0