Tiisdag..

.. är den absolut trååkigaste och längsta skoldagen! Slutar halv fyra och eftersom jag senast tar tjugo i två bussen hem dom andra dagarna är det riiktigt hårt alltså! Näe men det funkar, fast drygt att inte hinna göra så mkt.

Mina planer idag var att städa, sen se twilight, Men jessica bjöd hem mig och självklart far jag hellre dit :] Ska alltså städa klart, göra mina ryggövningar och sen bege mig dit:) Blir nog twilight när jag kommer hem ändå ;P älskar den filmen! har sett den två ggr på bio och en gång film. Vampyrer är liksom min grej ;) hehehe

Näe .. nu måste jag dammsuga ..:S

PUSS




Kommentarer
Postat av: Sea

Men hallå där snygging, bjud oss på lite av din skönhet :)

2009-03-17 @ 18:26:33

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0